20 snabba!

hej!
nu kommer 20 snabba fakta om mig!
 
1.Hela ditt namn: Sofia Eriksson
2.Hur gammal: Snart 12
3.Hur lång är du: 1.42
4.Favorit sport: Innebandy såklart!
5.Hur många syskon: 2 stycken
6.Vart bor du: Varberg
7.Vilken skola: Påskbergsskolan
8.Favorit ämne: Bild, engelska, slöjd
9.Bästisar: Estelle, Julia, Elif <3
10.Vad har du för mobil: IPhone 5c rosa
11.Singel. Ja
12.Kär: Ja
13.Favoritland: Thailand, men ska till London snart då kanske det är london!
14.Vad gillar du mest med dig: Mitt hår och mina ögonfransar!
15.Vad är det bästa du vet: Pengar, kompisar, familjen och shopping
16.Vem är du mest lik: Både min mamma och pappa!
17.Saknar du någon nu:Ja
18.Värsta du vet: Skolan och läxor
19.Vad vill du just nu: Sommar lov
20.När går du och lägger dig inna skolan: 22.00 men ligger en stund med mobilen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0