Trött...

Hej! ♥
Nu är jag hemma och sitter vid datan och är jätte trött, men igår så spelade jag innebandy match och det gick sådär det blev 3-2 till Onsala rosa, men idag när vi spelade match igen i SWC (hemma plan) i Varberg så mötte vi Sandö, när vi mötte dom första gången så förlorade vi med 13-2 fast då hadde vi en annan målvakt.. Men idag när vi mötte dom så vann vi med 5-1 då hadde vi våran målmakt som vi brukar ha, idag så gjorde jag inga mål men två assister! Men dom vi mötte liger tvåa och vi ligger 5:a men det spelar ingen roll bara att vi har kul! :)
men det var detta inlägget så ska jag försöka göra ett imon men hejsvejs så syn vi i nästa!♥
// ssofiae.blogg.se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0