längesen..

Hej!
Förlåt för att jag inte har bloggat på länge men det är för att jag har fått läga ner mycket tid på skolan osv..
Men nu ska jag försöka göra mer inlägg! Men idag har jag vart i skolan då, sen så cyklade jag hem till Elif och så var jag med henne och Fideli. Vi gjorde inte så mycket men vi skulle göra läxan men det vill inte dom göra så då cyklade jag hem vid kl 16.00 och gjorde dom för vi ska "prov" typ imon så då behövdes det! Men nu i skolan så har vi fått reda på vad vi ska få ha för språk och jag valde tyska och det ska jag få för det sa våran lärare idag till vilka som ska ha det och vilka som ska ha spanska.
Men det var detta inlägget så syns vi i nästa!
// ssofiae.blogg.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0